Yummy!


Detta är nog det bästa jag vet, eller nja kanske inte, men det ligger iaf på top 10 hos mig!
croissant, yummy!!

Jag skulle kunna proppa i mig flera dussintal av dessa utsökta franska bakverk! De godaste croissanterna kommer då självklart ifrån ursprungslandet, men de svenska croissanterna är inte så dumma de heller. Jag kommer ihåg när jag för första gången åt detta bakverk, det var i Paris för flera år sen och det var då jag blev totallt förälskad i dem!

Sommaren 2008 återförenades jag med Frankrike, och då självklart även med de utsökta croissanterna! De svenska croissanterna kan inte ens mätas med de Franska! Och till dessa magifika bakverk dricker jag helts apelsinjuice eller varm choklad.

Gotti gott gott!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0