Sunshine!

Idag skiner solen för fullt och självklart ska jag nu kasta mig ut i det varma vädret och bara njuta! Förhoppningsvis får man lite färg på sig också! Dags att sätta på sig bikinin! På tal om bikini så köpte jag en ny igår från H&Ms nya kollektion med Matthew Williamson. Verkligen älskar hans plagg!! Det som är sjukt irriterande är att det är slutsålt överallt! Eller så finns de bara i förstora eller försmå storlekar! Var inne på H&Ms hemsida en kvart efter släppet och då var allt slutsålt! Herregud, tjejer!! Fast jag ska inte säga något, jag ju är en av dem, både kvinna och krigare. Får hoppas på att Matthew Williamsons plagg kommer in igen och då, då ska jag vinna över er andra!!

UT I SOLEN!


A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0