I'm simply the best!

Då är man bäst i mediakomunikation då:)! Haha eller kanske inte, men däremot vann jag dagens "tipsrunda" inom det ämnet där frågorna berörde saker som vi hade gjort under årets gång. Jag och Mikaela fick full pott och en utslagfråga fick avgöra vem vinnaren skulle bli. Utslagsfrågan löd såhär: När fick kvinnor I sverige rösträtt? Den som kom närmast rätt årtal vann. Jag chansade på 1962 och svaret var: 1921. Jag vann då Mickis chansade på ett högre årtal än mig. Det härliga priset var en påse sura alghrens bilar, yummy! Dessutom hade våran lärare tagit med sig bullar och te åt oss, super gulligt! Så när det väl var dags för lunch var vi alla nästan proppmätta.

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0