Girls

Gårdagen var perfekt! Det är alltid lika underbart att vara med mina tjejer, Anna och Lollo. Synd är det bara att vi inte hinner ses så ofta eftersom våra scheman krockar. Vi skulle ses vid 17 men jag såg fel på tiden så jag blev lite sen och mötte upp dem direkt i ICA där vi inhandlade våra sista ingredienser. Sen bar det hem till Lollo för att fixa och trixa allt till grillen. Det som skulle grillas var marinerad fläskfilé, majskolvar(!), paprika och champinjoner. Till detta hade vi även Lollos special sås och en grym sallad innehållandes isbergssallat, paprika, avokado(!) och fetaost, samt tomater som vi lade vid sidan av då det inte är älskat av Anna. Sen bar vi våra fötter ner till fälltet. Solen var sådär alldelles perfekt och gräset perfekt kort. Vi bredde ut filtarna och började tända grillen. Jaha, det gick ju sådär... det slutade med att vi var tvugna att blåsa för att få igång den! Sedan kom jag på den briljanta idén att vifta med ett lock. Då satte den verkligen igång att glöda! Synen av detta måste ha sett väldigt roligt ut.... hm borde man gå en kurs i hur man tänder engångsgrillar? Eller är det så att alla har problem med detta? Detta har nämligen hänt mig och vänner flera gånger.. Iaf så började vi grillningen och maten blev utsökt! Efter mycket prat och ätandes gick vi hem till Lollo igen och bunkrade upp oss inför eurovision song contest med godis, popcorn, läsk(för min del) och nötter:) yummy! ESC var bra men det fanns flera bidrag som Sverige lätt skulle ha vunnit över enligt mig! Tycker att vi förtjänade en högre placering! Men men, jag kan inget annat än hålla med om att Norges bidrag var super grymt och härlig! De förtjänade verkligen att vinna och vilken utklassing det blev! Dock hann Anna och jag inte se när han skulle sjunga den vinnande låten eftersom tuben skulle gå 10 min senare. Så en spurt till tuben blev det och sen
direkt hem efter att jag hade lämnat Anna på bussen. Smsade med Mr.X med slockande som ett ljus någon timme senare.

Kvällen var verkligen perfekt, I love my girls!!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0