Barbecue..

Ikväll blir det grillfest! En liten en:) Vid 17 ska jag möta upp Anna och Lollo för att införskaffa ingredienser för kvällen, sen blir det grillning och en massa skit snack, viktigt skit snack! Dessutom får man inte glömma att det är eurovision song contest ikväll! Jag har aldig varit sådär super insatt i melodifestivalen, förutom när jag var liten och tyckte det var jätte kul att ge poäng till varje låt och artist. Men tider förändras och under de senaste åren har jag endast sett några avsitt men för det mesta har jag bojkottat melodifestivalen. Dock finns det en del ur detta som jag tror att jag varje år har sett, nämnligen eurovision song contest. Kanske detta beror på att man får lyssna till de andra bidragen från de andra länderna? Ikväll kommer det bli extra kul eftersom jag kommer vara med Anna och Lollo och vi kommer självklart bunkra upp oss framför tvn! Så ikväll får vi hoppas på att Malena Ernmans låt  "La Voix" vinner eller kommer på topp platserna! Jag tycker att hennes låt är väldigt bra och tror och hopps på att låten hamnar bland topp 10. Dock har vi stora konkurrenter men vad spelar det för roll? Nu kör vi! HEJA MALENA! HEJA SVERIGE!

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0