Babe

I går fick vi finbesök! Min lilla älskade Linn kom och lekte och myste med oss! Hon är verkligen världens gulligaste och får varje hjärta att smälta! Linsan har precis åkt hem, men jag kommer nog träffa älsklingen imorgon igen för att hjälpa till att baka inför hennes kalas som är nu på söndag. Btw så har bakandet inför studenten börjat här hemma. Foccacian är klar och idag eller imorgon ska jag baka ljuvliga kakor, måste bara bestämma mig för vilka slags kakor jag ska ha.


Kanske blir det vaniljhorn?


eller dessa?


eller varför inte brysselkex?

A.

Kommentarer
Postat av: :)

vaniljhorn är fruktansvärt goda.

2012-10-20 @ 19:47:45
URL: http://begr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0